Friday, September 10, 2010

HappY EiD dAys!!!=P

Hari ini bru aku berkesempatan buka blog aku. Al-maklum la aku x menang tangan melayani tetamu dan sedara mara yang datang.Ramai jugak yang datang first day raya ni. Biasalah...raya pertama la kataka. Macam mane u guys punye raya???best x???iema mcm biasa la...cume tahun nie x best cket sebab iema x ade geng nak pegi raya. Kalau dulu selalu peg raya dengan k.lang aku a.k.a minah kuat bergaya.hehehe...sekarang sume dah kawen..sape nak pegi raya dengan aku lagi...hwawawa...=(..sdh sangat2...

Eh...nape nak sedih2 plak kan???tol x???hari ini kan hari raya. mak iema cakap x baik taw sedih mase hari raya.yeke mak aku cakap???hahahA...bedal saja lah labu..huhuhU.(*~^)

So,macam mana dengan pagi raya korang???pagi raya iema kali ini penuh dengan kesyukuran sebab masih lagi sempat berhari raya dan bangun di pagi raya untuk menziarahi kubur arwah nenek tersayang, mak ngah yang bising orang nye dulu dan x lupe jugak arwah Pak su Zul aku a.k.a pak su yang paling best skali...tapi nak buat macam mana kan...ALLAH lebih sayang kan mereka.Semoga Arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman dah beramal soleh...
Amin...

Sebelum iema tinggal kan korang iema nak korang dengan lagu ini.iema buka youtube tercari la tajuk ntah ape2.tp akhirnye iema jumpe lagu nie...korang dengar la ye...semoga korang terhibur dan hayati la lagu ini...=)

bye u alL...=P
SelamAt hAri rAYa ...
Mmmmuuuuaaah!=*
luV u...

Thanx for reading my entry! Do follow me okay! ;)

No comments:

Post a Comment