Monday, April 11, 2011

GedIk sAntAi bErsAma mErEka...

Assalammualaikum...

Gedik santai???mcm pernah plak dengar kan...sape yg gedik?ape yg santai?msti korg tertnye2 ngan sape la ojai meggedik kan???hehehe...bukan ngan artis tempatan mahupun celebrity Hollywood or Bollywood ok...

Actually,hari tu...aku pon x bpe engat la bile kan...aku telah keluar bersama mak aku dan my aunty yg boleh thn msih cun lg event umur dia dah msk dlm lingkungan 40-an.dan sepupu aku pon tlah mnghantar pnyertaan untuk turut serta dan lg seorang of course la anak buah aku yg tak boleh renggang langsung dengan mak aku tu...

Kiteorang g jaln2,shopping2 dan mkn2 untuk membesar dan mengembang kan lagi perot aku nie yg dah sedia agak bulat yg tak tertahan2...hahaha...g jln2 cr kasut la konon nye...tp stu pon x aku berkenan sgt...yg berkenan plak lari budget aku...at last aku membatalkan niat aku tu...xpe kan...lain kli boleh bli lain kli...almaklum la bru keje..training plak tu..after confirm...selamat la shopping complex tu...sume aku borong smpi x engat dunia...hehehe..bak kt sepupu aku la kan...

“Entah Bile nak kaya aku pon x taw...asyik2 tggu bile aku dah kaya”

Ala...rilek la dulu...bnyak mse lg..lgpon mungkin dia x rasa sngat n aku pon x salahkan dia coz dia x masuk lagi alam bekerja...x memahami lgi..hahaha..ayt x boleh blah kan aku...semoga sepupu ku akan memahami suatu hari nanti...



**before bergerak ke tmpat yg dituju kene la bergambar dulu**


**my auntie la...** 

**sepupu aku yg sengal**


**ni anak buah aku...Dhia' Irfan**


**kene dera pki spek sblm nak g main**


**masam je muke dia...bengang ngan mok cu dia**


**hah...kan dah ceria ckit mke tu...terbang wet syiling aku**





**mkn dekat Pizza Hut**










So korag heppy x ngan gmbr2 tu..x happy???sdh nye...tp ade aku kesah ke?gmabr aku ske ati aku la...aku undur diri dlu...bye sume...

Sekian...Sayang korang sume...

Thanx for reading my entry! Do follow me okay! ;)

No comments:

Post a Comment