Monday, April 4, 2011

SEPETANG BERSAMA DI PORT DICKSON

Assalammualaikum...

Sepetang bersama di Port Dickson?bersama siapa?hah...mesti korg semua tertnya2 kan dengan title entry aku ni kan..ok la,actually citer ni agak lme dah.dah 2 mggu rasanye.di mana aku pergi ke port Dickson yang agak tak berapa la jauh sangat dari rumah aku..

Aku ke Port Dickson bukan dengan Datuk K aku mahupun teman2 aku...tapi aku pergi dengan family aku.hah...skali skala ape salah nye kan luangkan masa dengan family sendiri.buhsan jgak kan asyik kuar ngan kekasih hati je.bkan aku x suke tapi family pun kte sebagai anak kena la jgak luangkan masa bersama mereka.lagi2 aku kerja kat Kulala Lumpur@KL... Dan untuk pengetahuan korang jugak aku skrg mmg lagi suka luangkan masa bersama ayahda dan bonda yg tercinta...lagi2 ayahda aku yg sekarang sdg sakit...untuk pengetahuan korg ayahda aku sekrang menghidap pnyakit “cancer lung”.sekarang aku sgt2 risau kan beliau kerana ayahda aku sekarg ddk di Melaka...

Dah...x mau la cedih2..aku knelah kuatkan semgat aku kan..so untk itu aku dan akak aku yg first telah membawa ayahda dan bonda yg tercinta pergi jln2 dekat PD..Best sgt jaln2 di Teluk Kemang dengan dibentangkan pemandangan yang indah sangat.boleh la untuk tenangkan fikiran ckit...hahaha...n than lpas tu kitorg g mkn la. Malam tu makanan kami ditaja oleh Rozaini dan suaminya...wah!!!sedap giler...ok la..korg tgk la gmbr2 yg smpat di snap oleh aku...




**me wit my father n mother**


**my first sister with husband n sons**


**me wit my lovely cousin (u can call Fiqahl)**


**ni la anak2 buah mok cu**
  

**Irfan(yg plg kecik tu ok!) with her brother Danish**

**my sister with first son Danial**

 

**Danish dengan kereta kecik nya**


**pandangan belakang ea**


 






**ni la bonda ku yg tercinta**


**nie plak ayahda yg tercinta dan tersayang**
 

**me and my sister...dua2 boleh tahn bulatnye**





**mak aku pon nak bergaya jgk...caye dan bonda sy**

























ok la...amcm pic2 yg aku snap2?hehehe...msti korg tgk naik menyampah kan...nak muntah lg..muntah berdarah plak tu...tp...ade aku ksh ke???gambar aku...ske ati aku la...

bye...

Thanx for reading my entry! Do follow me okay! ;)

No comments:

Post a Comment