Monday, April 4, 2011

wEdDiNg AzuRa & hAnIfAH

Assalammualaikum...

Salam satu Malaysia...wow!mcm artis la plak...hehehe...rasanye lme aku x update blog aku ni yang dah bersawang2 agaknye...msti korg rndu aku kan?tol x?...agak nye msti korg tertnye2 ape yg aku buat smpi lme sgt x update blog aku ni yg agak2 chomel gtu...tp korg perasan tak?ade perubahan yg aku lakukan dkat blog aku ni...walaupon aku x update blog aku tapi blog aku ni mkin chantek taw...chantek menarik, tertarik blog 
ko mmg kebabom...hehehe...melalut plak aku ni...

Ok la...sebelom aku melalut lebih pnjg aku nak stolly molly cket la..weekend hari tu aku g wedding member mse skolah teknik aku dlu...nama dia NUR AZURA...dah mcm nama lagu Jamal Abdillah la plak kan...hehehe...ok la...dia ni mse skolah dlu mmg famous la jgk coz org nye comel2 gtu...kan?menela korg taw kan...hehehe...dia ni kire wanted n disayangi oleh rmi cikgu2 taw..terutamanya teacher ktorg...sbb dia terror la berbahasa English berbanding bdk lain dan pndi amik hati org...

Before that aku nak wish “SELAMAT PENGANTIN BARU” kepada Azura dan pasangannya HANIFAH...Semoga Dipanjangkan Jodoh dan Berkekalan Sehingga Ke Anak Cucu...Jangan gaduh2 taw,sekiranya ada masalah dalam rumah tangga,selesaikanlah cara yang baik..aku dan rakan2 kite sentiasa doakan kebahagiaan korang berdua...

So korg tatap gambr aku sepanjang aku berada di rumah dia taw...tak lupe kawan2 aku yg hadir...





**posing dulu dlm kete sebelum kuar ok**


        
        
       

                                          

       
 **kek pengantin...cute =P**
        
                                         

     

    

**agenda cuap-mencuap**


 **ni la bdak kelas aku**
**dr kiri: Dilla,Yasmin,Afidah,Rozai**

                                       
 **aku n Datuk Z@Zulhelmi**

 **kami ramai2...bdak2 kelas Current 3**

                                       


So lpas blik umah kawan aku tu aku pon dengan ngada2 la ajak la Datuk K aku g mkn ice-cream McDonald.Tibe2 je aku terasa teringin sangat nak mkn ice-cream mse tu.x taw nape...

After that aku ajak g pantai plak...untuk ape?nak lpak ke?hehehe..ape salahnya kan?tol x?saje je nak jaln2 pntai..nak amik angin pntai...padahal dalam hati dah ligat berputar nak snap gambar2 kat pntai...hehehe...

So korang tgk je la ye...comment2 la cket gamb2 aku ni ckit smpi Datuk K aku tu ckp bru pki camera biasa dah amik gmbr mcm ni...belum lg blikn DSLR..hehehe...












                                                





                                      


Hope korang enjoy and chill..jgn lupe relax...


Mulakan hari-hari kita semua dengan Zikrullah

Thanx for reading my entry! Do follow me okay! ;)

2 comments: